Główny specjalista w wydziałe organizacyjnym

URZĄD MIEJSKI W BĘDZINIE
Główny specjalista w wydziałe organizacyjnym
Miejsce pracy: Będzin
Numer: StPr/25/0943
OBOWIĄZKI:
Przygotowanie materiałów na narady Prezydenta Miasta, obsługa technicznai organizacyjna posiedzeń.Przygotowywanie sprawozdań z pracy Prezydenta oraz przekazywanie: aktów prawnych, dokumentów, poleceń, zaleceń i decyzji Prezydenta odpowiednim komórkom i jednostkom organizacyjnym.Prowadzenie rejestrów zarządzeń Prezydenta.Prowadzenie terminarza oraz sporządzanie protokołów z przyjęć interesantóww ramach skarg i wniosków.Obsługa klientów, prowadzenie korespondencji, archiwizacja dokumentóworaz wykonywanie innych czynności w sprawach wynikających z zakresu czynności.Prowadzenie innych spraw zleconych przez bezpośredniego przełożonegoi kierownictwo urzędu.Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków. Koordynowanie i kontrola rozpatrywania skarg, wniosków, listów, interpelacji i wniosków posłów, senatorów, radnych.Obsługa techniczna narad prezydenta.Współudział w organizacji referendów, wyborów: do Sejmu RP i Senatu RP, Prezydenta RP, do Parlamentu Europejskiego, do organów samorządu terytorialnego oraz wyborów ławników sądowych.Prowadzenie repertorium spraw sądowych.Prowadzenie spraw związanych z realizacją kontroli zarządczej i systemu zarządzania ryzykiem w ramach Wydziału Organizacyjnego.Istnieje możliwość zatrudnienia wyłonionego kandydata w niepełnym wymiarze czasu pracy.Umowa na czas określony 6 miesięcy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe o kierunku administracja,minimum 10 lat stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządu terytorialnego,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z zapisami art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 1135) pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej (art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 409).znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych oraz kodeksu postępowania administracyjnego

Miejsce pracy:

Będzin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 5 122,30 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Koordynator biura

Pracodawca: Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Zakres obowiązków: Zarządzanie biurem i dbanie o jego sprawne funkcjonowanie. Obsługa recepcji, w tym telefonów i korespondencji. Kontrola stanu i zamówień materiałów biurowych. Wprowadzanie nowych pracowników do ich stanowisk pracy. Wsparcie w organizacji wydarzeń...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: MPM agd S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Milanówek

Obsługa recepcji; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Zarządzanie obiegiem dokumentów; Obsługa centrali telefonicznej firmy; Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura. Doświadczenie na podobnym...

Aktywny od: dzisiaj

Office Manager

Pracodawca: LeverX

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment Front office activities incl. handling telephone calls Managing the inventory of office supplies Inducting new employees to their workstations...