Główny specjalista - Specjalista ds. raportowania i rozliczeń w podmiotach medycznych w projekcie „Odwrócona Piramida Świadczeń” w Wydziale Inicjacji Zmian w Departamencie Analiz, Monitorowania Jakośc

Główny specjalista - Specjalista ds. raportowania i rozliczeń
w podmiotach medycznych w projekcie „Odwrócona Piramida Świadczeń”
w Wydziale Inicjacji Zmian
w Departamencie Analiz, Monitorowania Jakości i Optymalizacji Świadczeń
 
Numer ogłoszenia: DAMJiOS/25/101

Miejsce pracy: Warszawa
 
2 etaty / z możliwością zmniejszenia etatu /umowa o pracę na czas określony/czas trwania projektu do 30.06.2027 r.
 
Termin składania ofert 17.07.2025 r.

Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.



GŁÓWNE ZADANIA
  • przygotowywanie założeń do konstrukcji produktów poprzez przekształcanie ustaleń eksperckich, medycznych i analitycznych na specyfikację produktów rozliczeniowych w ramach projektu „Odwrócona Piramida Świadczeń”;
  • analiza spójności propozycji rekomendacji zmian z całością systemu rozliczeniowego w ramach projektu „Odwrócona Piramida Świadczeń”;
  • współudział w procesie projektowania raportów monitorujących oraz konstrukcja hipotez do weryfikacji poprzez analizy w ramach projektu „Odwrócona Piramida Świadczeń”;
  • współpraca z przedstawicielami środowiska medycznego w zakresie opracowywania założeń do przeprowadzanych analiz oraz rekomendacji w zakresie proponowanych zmian w strukturze udzielanych świadczeń;
WYMAGANIA

WYMAGANIA KONIECZNE

  • wykształcenie: wyższe
  • lata pracy zawodowej:
    • na stanowisko głównego specjalisty - specjalisty ds. raportowania i rozliczeń w podmiotach medycznych w projekcie „Odwrócona Piramida Świadczeń” wymagane 5 lat pracy zawodowej oraz minimum 2 letnie doświadczenie w sektorze ochrony zdrowia w obszarze związanym z rozliczeniami świadczeń;
  • znajomość zagadnień objętych ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
  • biegłość w pakiecie Office, w szczególności analitycznych narzędziach MS Excel.

WYMAGANIA DODATKOWE

  • mile widziane doświadczenie w obszarze rozliczeń świadczeń szpitalnych;
  • mile widziana znajomość narzędzi do wizualizacji, np. Microsoft PowerBI;
  • umiejętność pracy zespołowej;
  • umiejętność strategicznego myślenia;
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia;
  • orientacja na jakość;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy;
  • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach.

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
  • kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG),
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

DOKUMENTY DO POBRANIA

PRACOWNIKOM OFERUJEMY
  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • pracę w systemie hybrydowym
  • elastyczny czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
  • możliwość dofinansowania studiów do 100%
  • opiekę mentora/ mentorki
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
    • dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
    • dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
    • dofinansowanie karty sportowej
    • Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: [email protected].

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Samodzielny referent ds. administracyjno - ekonomicznych

Pracodawca: INSTALEX Aleksander Rurański

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Kędzierzyn-Koźle

prowadzenie korespondencji, rozliczanie czasu pracy pracowników, rozliczania przebiegu samochodów, analiza zakupów materiałów i urządzeń, generowanie ofert dla klientów, badanie rynku w zakresie zakupu materiałów i urządzeń, badanie rynku w zakresie wykonywania i...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Pomocnik księgowej

Pracodawca: ABAKON BD Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bielsko-Biała

Zakres obowiązków Wprowadzanie i dekretowanie dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym (m.in. faktur kosztowych, sprzedażowych oraz magazynowych) z prawem bilansowym i podatkowym Kontrola dokumentów pod względem formalnym oraz rachunkowym. Wystawianie...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Zarządu

Pracodawca: LST-Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Bełżyce

Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi działami w...