Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która:- posiada obywatelstwo polskie,- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,- posiada wykształcenie wyższe,- posiada 4 letni staż pracy,- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- cieszy się nieposzlakowaną opinią.Wymagania dodatkowe (pożądane):- znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Statutu Miasta Koszalina oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie,- doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami i z różnych grup wykluczenia,- znajomość polskiego języka migowego, systemowego języka migowego,- umiejętność pracy pod presją czasu, pracy z klientem, interpretacji przepisów, szybkiego uczenia się, rozwiązywania problemów, samodzielność w zakresie organizacji pracy na stanowisku oraz komunikatywność, odporność na stres, kultura osobista, rzetelność, systematyczność, dokładność,- umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Koszalin
Umowa o pracę na czas określony
od 6 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Aktywny od: 2025-12-07
mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51
Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...
Aktywny od: 2025-12-07
małopolskie / Nowy Targ
zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych
Aktywny od: 2025-12-07
warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka
Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...