Fakturzysta/fakturzystka

ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO SZLAGOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Fakturzysta/fakturzystka
Miejsce pracy: Andrychów
Numer: StPr/25/0959
OBOWIĄZKI:
Wystawianie faktur, obsługa programu komputerowego.Praca na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia, 1/2 etatu, w godz. 24:00-4:00. Kontakt z pracodawcą osobisty: 34-120 Andrychów, ul. Batorego 16 od poniedziałku do czwartku (w godz.:08:00-11:00).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie w pracy w programie komputerowym do wystawiania faktur, punktualność, rzetelność, odpowiedzialność, dokładność

Miejsce pracy:

Andrychów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 2 333 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ premia

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy 

Pracodawca: Grupa Outworking

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Toruń

Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego,...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy 

Pracodawca: Grupa Outworking

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin

Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent ds. Dokumentacji

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdynia

Dołączysz do zespołu, który zajmuje się przygotowaniem dokumentacji do kontroli i jej obsługą po powrocie inspektorów. Będziesz wprowadzał dane do systemu i dbał o prawidłowy obieg korespondencji. Twoim zadaniem będzie również archiwizacja danych. Masz...