Fakturzysta/fakturzystka

ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO SZLAGOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Fakturzysta/fakturzystka
Miejsce pracy: Andrychów
Numer: StPr/25/0959
OBOWIĄZKI:
Wystawianie faktur, obsługa programu komputerowego.Praca na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia, 1/2 etatu, w godz. 24:00-4:00. Kontakt z pracodawcą osobisty: 34-120 Andrychów, ul. Batorego 16 od poniedziałku do czwartku (w godz.:08:00-11:00).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie w pracy w programie komputerowym do wystawiania faktur, punktualność, rzetelność, odpowiedzialność, dokładność

Miejsce pracy:

Andrychów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 2 333 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ premia

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: MPM agd S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Milanówek

Obsługa recepcji; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Zarządzanie obiegiem dokumentów; Obsługa centrali telefonicznej firmy; Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura. Doświadczenie na podobnym...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Dyrektora Szkoły

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Legnica

Nadzór pedagogiczny nad działaniami szkół dla dorosłych. Realizacja zadań zleconych przez przełożonego. Nadzór nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa. Wsparcie dyrektora w działaniach związanych z kształceniem. Terminowe raportowanie działań....

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Dyrektora Szkoły

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

Nadzór pedagogiczny nad działaniami szkół dla dorosłych. Realizacja zadań zleconych przez przełożonego. Nadzór nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa. Wsparcie dyrektora w działaniach związanych z kształceniem. Terminowe raportowanie działań....