Ekspert ds. raportowania w dziale marketingu i sprzedaży

Ogłoszenie numer: 9687430, z dnia 2025-04-13

Klient portalu Praca.pl

Ekspert ds. raportowania w dziale marketingu i sprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Generowanie i analiza raportów (Strategic Insights, Operational, OneData) wspierających rynki międzynarodowe
  • Uczestnictwo w projektach Continuous Improvement mających na celu standaryzację i usprawnienie procesów raportowania
  • Wsparcie w planowaniu obciążenia pracą oraz analizie efektywności działań
  • Zarządzanie projektami o wysokim potencjale optymalizacyjnym i analitycznym dla klientów
  • Współpraca z zespołem oraz wsparcie Center Process Managera w wybranych klastrach rynków
  • Dzielenie się wiedzą rynkową i wspieranie onboardingu nowych członków zespołu

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe – ekonomia, finanse, administracja, marketing, handel, matematyka lub statystyka
  • 4-5 lat doświadczenia w FMCG, BPO/Shared Service Center lub pokrewnych branżach
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dobre umiejętności komunikacyjne, niezbędne w kontaktach z dyrektorami marketingu i managerami SI
  • Umiejętności zarządcze oraz prezentacyjne
  • Zaawansowana znajomość MS Office, zwłaszcza Excel i PowerPoint
  • Mile widziane: doświadczenie z Power BI (preferowane tło developerskie), automatyzacją, makrami, SAP lub SQL

Oferujemy

  • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny roczny bonus
  • Możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku oraz udział w różnorodnych projektach
  • Elastyczność w organizacji pracy – możliwość pracy z biura lub z domu
  • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
  • Programy emerytalne i oszczędnościowe
  • Rozszerzony urlop ojcowski oraz pełnopłatny urlop macierzyński
  • Dostęp do karty Multisport oraz kursów językowych
  • Szeroki wachlarz szkoleń, webinarów i certyfikacji na platformach e-learningowych
  • Pracę w nowoczesnym biurze w prestiżowej lokalizacji, z dodatkowymi udogodnieniami
  • Pracę w organizacji zróżnicowanej kulturowo, skupiającej ponad 40 narodowości
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista do spraw kadr i płac / asystentka biura zarządu

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Tarnowskie Góry

obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa bieżąca sekretariatu zarządu Wymagania inne: Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy, obsługa...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list obecności,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent biura i rekrutacji

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

posprzedażowa obsługa klienta, wsparcie HR, prowadzenie social mediów firmy, pomoc operacyjna Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie B2, komunikatywność, systematyczność