Ekspert ds. Administracji

Ogłoszenie numer: 10010233, z dnia 2025-07-09

Klient portalu Praca.pl

Ekspert ds. Administracji

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Przygotowywanie różnego rodzaju dokumentów m.in. pism, umów, porozumień.
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu i weryfikacja dokumentacji.
  • Nadzorowanie rozliczeń i dokumentów księgowych.
  • Koordynacja gwarancji bankowych i obsługa korespondencji.
  • Dbanie o terminowość zadań, prowadzenie baz danych i archiwizacja materiałów.
  • Współpraca z innymi działami.

Wymagania

  • Odpowiedzialność i skrupulatność.
  • Biegłość w obsłudze MS Word i MS Office.
  • Umiejętność pracy pod presją oraz zaangażowanie.
  • Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy zespołowej.
  • Preferowane wyższe wykształcenie i doświadczenie administracyjne.

Oferujemy

  • Umowę na zastępstwo hybrydowe na 1,5 roku.
  • Wsparcie zespołu, możliwość rozwoju i samodzielne kształtowanie ścieżki kariery.
  • Pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie, świadczenia socjalne, zniżki na zakupy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...