Czas na staż – program aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami

Fundacja Sustinae zaprasza osoby z niepełnosprawnościami do udziału w procesie rekrutacji
w ramach projektu „Czas na staż – program aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Edycja 3_1”, który jest finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Czas na staż
Program aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania:
  • Aktualne do końca kwietnia 2026 r. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny (warunek konieczny),
  • Status na rynku pracy: osoby bezrobotnej, nieaktywnej zawodowo lub poszukującej pracy,
  • Wykształcenie min. średnie (zdana matura) lub wyższe (zapraszamy również studentów).
  • Dyspozycyjność w wymiarze pełnego etatu.,
  • Umiejętność obsługi komputera na poziomie średnio zaawansowanym i pakietu MS Office,
  • Komunikatywność, współpraca, otwartość na nowe doświadczenia, wysoka kultura osobista, sumienność.
Mile widziane:
  • Ukończone lub w trakcie kierunki: prawo, administracja, stosunki międzynarodowe, ekonomia, finanse i rachunkowość, informatyka (warunek konieczny),
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
Zadania:
  • Wsparcie prac poszczególnych Instytucji.
  • Archiwizacja dokumentacji.
Oferujemy:
  • Płatny 3 miesięczny (lub dłuższy) staż zawodowy (wynagrodzenie: 3200 zł netto),
  • Bezpłatny udział w szkoleniach i kursach,
  • Możliwość zdobycia profesjonalnej wiedzy oraz doświadczenia w administracji i służbie publicznej,
  • Doradztwo w zakresie rozwoju kariery,
  • Zwrot kosztów dojazdu na staż przez pierwsze 3 miesiące trwania stażu,
  • Indywidualne i profesjonalne podejście w procesie rekrutacji.
W związku z przesłaniem nam danych osobowych w celach rekrutacyjnych do projektu „Czas na staż – program aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Edycja 2_2” informujemy, że: „Administratorem moich danych osobowych jest Fundacja Sustinae z siedzibą przy ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, wpisana do Rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, Fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, KRS pod nr 0000426103, NIP: 6762457416, REGON: 122610942 . Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji do projektu „Czas na staż – program aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Edycja 2_2” realizowanego w ramach programu „Stabilne zatrudnienie – osoby niepełnosprawne w administracji i służbie publicznej” i będą przechowywane do czasu zakończenia realizacji projektu. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie dla celów związanych z rekrutacją do udziału Pani/Pana w wyżej wymienionym projekcie. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości udziału w ww. projekcie. Informacje uzyskane w związku z realizacją projektu nie będą wykorzystywane ani ujawniane do celów innych niż rekrutacja do ww. projektu. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Skorzystanie z uprawnień przysługujących w stosunku do Administratora może zostać wykonane poprzez złożenie odpowiedniego na adres Administratora. Ponadto, w uzasadnionych przypadkach przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Projekt jest finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i Pani/Pana dane mogą być udostępnione temu Funduszowi.

Najnowsze oferty

łódzkie / Łódź

Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Współpraca z kurierami Zapewnienie...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

Pracodawca: BADAJ.TO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Świętochłowice

Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych i rozliczeń

Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce fakturowania raportowania prowadzenia dokumentacji obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień Szukamy Ciebie jeśli: posiadasz wykształcenie min. średnie...