Business Improvement Officer z językiem angielskim oraz hiszpańskim

Ogłoszenie numer: 10029059, z dnia 2025-07-14

Wirtualna Planeta sp. z o.o.

Wirtualna Planeta to lider nowoczesnych rozwiązań kryptowalutowych! Od 2017 roku rozwijamy sieć 270 bitomatów w 17 krajach, umożliwiając szybki zakup i sprzedaż kryptowalut. Nasze zaawansowane technologie i nieustannie podnoszone standardy sprawiają, że nasza marka to najlepszy wybór dla tych, którzy cenią sobie innowacyjność i wygodę w świecie kryptowalut.

Business Improvement Officer z językiem angielskim oraz hiszpańskim

Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie

 

Opis stanowiska

  • zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmową (w tym archiwizacja, organizacja),
    tłumaczenie dokumentów PL ↔ EN, PL ↔ ES,
  • bieżąca współpraca z Zarządem: organizacja spotkań, przygotowanie materiałów, kontakt z partnerami zagranicznymi,
  • udział w tworzeniu i usprawnianiu wewnętrznych procesów oraz procedur,
  • współpraca z działem kadr,
  • monitorowanie budżetów projektów pod kątem wydatków,
  • codzienne wsparcie administracyjne współpracowników,
  • dbanie o płynność i dobrą atmosferę funkcjonowania biura.

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz hiszpańskiego (min. B2 – w mowie i piśmie),
  • swoboda w korzystaniu z Google Sheets, Docs itp.,
  • prawo jazdy kat. B,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne – szukamy osoby kontaktowej, otwartej, „people person”,
  • samodzielność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie.

Mile widziane:

  • kandydaci z Torunia/ Bydgoszczy lub okolic,
  • doświadczenie w administracji, koordynacji projektów, AML lub pracy międzynarodowej,
  • wykształcenie administracyjne, ekonomiczne lub pokrewne,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub projektem.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę ( umowa o pracę po okresie próbnym,),
  • możliwość rozpoczęcia współpracy od zaraz,
  • służbowy laptop oraz telefon,
  • możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej,
  • wsparcie merytoryczne i przeszkolenie na start,
  • wynagrodzenie początkowe na poziomie 4500 netto (28 zł/h netto),
  • przyjazną atmosferę i zespół, który gra do jednej bramki,
  • realną przestrzeń do rozwoju – jeśli widzimy potencjał, jesteśmy otwarci na rozmowę o innych zadaniach lub ścieżce awansu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Konin

realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych (zarządzanie umowami, kontrola faktur, zarządzanie terminami), współtworzenie i wdrażanie wydarzeń oraz akcji marketingowych we współpracy z działem reklamy, optymalizacja funkcjonowania centrum zorientowana na...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Konin

kontakt z najemcami, klientami, technikami obiektu i firmami zewnętrznymi, obsługa zadań administracyjnych i organizacyjnych (raporty, faktury, dokumentacja), zarządzanie umowami, współpraca z innymi działami firmy, np. marketingiem przy eventach i akcjach...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Ochrony Informacji

Pracodawca: Poczta Polska S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8

Jednostka organizacyjna: Biuro Bezpieczeństwa Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: organizowanie, nadzorowanie i koordynowanie zadań związanych z zarządzaniem bezpieczeństwem informacji – w tym:...