Business Improvement Officer z językiem angielskim oraz hiszpańskim

Ogłoszenie numer: 10029059, z dnia 2025-07-14

Wirtualna Planeta sp. z o.o.

Wirtualna Planeta to lider nowoczesnych rozwiązań kryptowalutowych! Od 2017 roku rozwijamy sieć 270 bitomatów w 17 krajach, umożliwiając szybki zakup i sprzedaż kryptowalut. Nasze zaawansowane technologie i nieustannie podnoszone standardy sprawiają, że nasza marka to najlepszy wybór dla tych, którzy cenią sobie innowacyjność i wygodę w świecie kryptowalut.

Business Improvement Officer z językiem angielskim oraz hiszpańskim

Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie

 

Opis stanowiska

  • zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmową (w tym archiwizacja, organizacja),
    tłumaczenie dokumentów PL ↔ EN, PL ↔ ES,
  • bieżąca współpraca z Zarządem: organizacja spotkań, przygotowanie materiałów, kontakt z partnerami zagranicznymi,
  • udział w tworzeniu i usprawnianiu wewnętrznych procesów oraz procedur,
  • współpraca z działem kadr,
  • monitorowanie budżetów projektów pod kątem wydatków,
  • codzienne wsparcie administracyjne współpracowników,
  • dbanie o płynność i dobrą atmosferę funkcjonowania biura.

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz hiszpańskiego (min. B2 – w mowie i piśmie),
  • swoboda w korzystaniu z Google Sheets, Docs itp.,
  • prawo jazdy kat. B,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne – szukamy osoby kontaktowej, otwartej, „people person”,
  • samodzielność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie.

Mile widziane:

  • kandydaci z Torunia/ Bydgoszczy lub okolic,
  • doświadczenie w administracji, koordynacji projektów, AML lub pracy międzynarodowej,
  • wykształcenie administracyjne, ekonomiczne lub pokrewne,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub projektem.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę ( umowa o pracę po okresie próbnym,),
  • możliwość rozpoczęcia współpracy od zaraz,
  • służbowy laptop oraz telefon,
  • możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej,
  • wsparcie merytoryczne i przeszkolenie na start,
  • wynagrodzenie początkowe na poziomie 4500 netto (28 zł/h netto),
  • przyjazną atmosferę i zespół, który gra do jednej bramki,
  • realną przestrzeń do rozwoju – jeśli widzimy potencjał, jesteśmy otwarci na rozmowę o innych zadaniach lub ścieżce awansu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki

Wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, które dotyczą pracy. Obsługa korespondencji. Prowadzenie korespondencji, sporządzanie pism. Obsługa urządzeń biurowych. Udzielanie informacji, obsługa telefoniczna, e-mailowa, osobista. Komunikacja ze wszystkimi...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Chroboty

x Wymagania inne:

Aktywny od: wczoraj

Asystent rodziny

Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebieszowie

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Trzebieszów Drugi

Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikem socjalnym. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,...