Bibliotekarz

Wyższa Szkoła Fizjoterapii z siedzibą we Wrocławiu zatrudni na stanowisko:

Bibliotekarz
Miejsce pracy: Wrocław
Warunki zatrudnienia:
  • umowa o pracę (zarobki od 5500zł-6000 brutto),
  • praca od wtorku do soboty.
Wymagania:
  • wykształcenie: wyższe kierunkowe,
  • obsługa komputera, znajomość pakietu Microsoft Office,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • komunikatywność, kreatywność, sumienność.
Wymagane dokumenty:
  • CV ze zdjęciem, list motywacyjny.
CV musi zawierać klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Centrum Rehabilitacji i Edukacji Medycznej Andrzeja Czamary z siedzibą we Wrocławiu, w celu udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Kasjer / Fakturzysta

Pracodawca: Eurocash Serwis

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Ząbki

Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa klientów oraz doradztwo produktowe Realizacja zleceń sprzedaży i dbanie o efektywność procesów Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej w systemach firmowych Kontrola stanu towaru i rozliczeń gotówkowych Wymagania:...

Aktywny od: dzisiaj

Starszy Referent w Dziekanacie Wydziału Lekarsko - Stomatologicznego

Pracodawca: Warszawski Uniwersytet Medyczny

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Żwirki i Wigury

Główne zadania: sporządzanie planów dydaktycznych zgodnie z zatwierdzonym programem nauczania na poszczególne kierunki, sporządzanie harmonogramów zajęć i rezerwacja sal dydaktycznych, aktualizacja planów dydaktycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent ds. Administracji

Pracodawca: Lintegra Ławski Kropiwnicki Sp.k.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Blizne Łaszczyńskiego, na granicy z Warszawa-Bemowo

Co będziesz robić? zaopatrywać biuro i kontaktować się z dostawcami organizować spotkania, konferencje, delegacje i targi przygotowywać stanowiska dla nowych pracowników pomagać przy fakturach i ofertach handlowych tłumaczyć dokumenty z/na angielski prowadzić...