Bell boy / Młodszy Recepcjonista

Bell boy / Młodszy Recepcjonista
Miejsce pracy: Jachranka
Twój zakres obowiązków
  • Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu
  • Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu
  • Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji
  • Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
Nasze wymagania
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i otwartość na gościa
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i wielozadaniowość
  • Dyspozycyjność do pracy w niedziele i święta
  • Wysoka kultura osobista i umiejętności komunikacyjne
Co oferujemy
  • Przyjazną atmosferę pracy w pełnym pozytywnej energii i zgranym zespole
  • Stabilne warunki zatrudnienia: etatowe lub 120 -130 godzin
  • Zapewniamy szkolenie stanowiskowe
  • Posiłki pracownicze
  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Program emerytalny
  • Zniżki na produkty i usługi firmowe
  • Możliwość rozwoju zawodowego i dedykowane szkolenia

Dołącz do naszego zespołu i twórz niezapomniane doświadczenia dla naszych Gości!

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent do spraw księgowości

Pracodawca: BARBARA RUTKOWSKA AGENCJA USŁUGOWA TINA BIURO RACHUNKOWE

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

wg. stanowiska Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie.

Aktywny od: dzisiaj

Asystent kierownika budowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Jędrzejów

współpraca i wspomaganie kierownika budowy, przeglądanie i czytanie dokumentacji, kosztorysowanie Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Sekretarka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Janowiec (pow. mielecki, gm. Radomyśl Wielki), Janowiec

Sekretarka,dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, dbanie o relację z klientami, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, kontrola nad korespodencją przychodzącą oraz wychodzącą,udzielanie informacji telefonicznie, tworzenie baz o prawidłowy obieg...