Back office specialist with English

Back office specialist with English
Miejsce pracy: Szczecin
Job description:
  • Develop an in-depth knowledge of our client’s platform.
  • Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone.
  • Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end users while also supporting a wide range of technologies.
  • Diagnose software issues and resolve escalated customer complaints engage using established processes.
  • Provide support & guidance on non-technical related questions (e.g: marketing, sales, other e-commerce setup questions)
  • Communicate thoughtfully and effectively with all customers.
  • Document troubleshooting and problem resolution steps.
Requirements:
  • A thoughtful communicator who is excellent at communicating through a variety of channels that require both written and verbal skills.
  • Passionate about creative problem solving for customers and end users.
  • Fluency in Italian (C1 level) and communicative knowledge of English (B2 level)
  • Self-motivated, eager to learn and thrive in a collaborative environment.
  • Capable of adapting quickly to changing priorities.
  • Experience with or able to quickly pick-up: Microsoft Office Suite, G-Suite, Google Sheets, PowerPoint, Zendesk, and Salesforce.
We offer:
  • Full-time employment contract or civil contract with flexible working hours – the choice is yours!
  • Dive into our comprehensive paid training program and emerge as a customer support legend!
  • Enjoy a rich social package that includes MyBenefit cafeteria, private medical care, and life insurance – because we care about you!
  • Spread the love and earn extra rewards through our epic employee referral program – because great talent deserves to be rewarded!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Inspektor ds. Archiwalnych w Wydziale Prezydialnym, w Referacie ds. Administracji

Pracodawca: Straż Miejska m.st. Warszawy

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zadania: Prowadzenie archiwum zakładowego Straży Miejskiej m. st. Warszawy, w tym: przyjmowanie do archiwum zakładowego dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych przechowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Sokolniki (pow. garwoliński, gm. Żelechów), Sokolniki

Wystawianie towarów przez internet do sprzedaży. Sortowanie i uzupełnianie dokumentacji. Praca w godz. 9-17. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Administrative Director

Pracodawca: Wartraf

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Oversee office operations and ensure a well-organized work environment. Manage employee hiring processes and handle HR-related matters. Act as a liaison with the tax office and other regulatory bodies. Handle emergency situations and find quick, effective solutions. Support...