Asystentka zarządu

Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Wyszków
Numer: StPr/25/0319
OBOWIĄZKI:
Koordynowanie obiegu dokumentów w biurze, obsługa bieżących spraw administracyjnych, obsługa korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, wsparcie innych działów firmy (m. in. porządkowanie i archiwizacja dokumentów).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: Prawo jazdy kat.B


Wymagania inne:

Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej

Miejsce pracy:

Wyszków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik do spraw obsługi projektów i programów

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

pomoc w pozyskiwaniu nowych klientówprzygotowanie ofertyplanowanie robót montażowychocena technicznawycena kalkulacja i kosztorysowaniewspółpraca oraz nadzór (pomoc) nad pracami podwykonawcówStaż odbywać się będzie Zimne Wody Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent sędziego

Pracodawca: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów art. 155 ustawy z dnia 27.07.2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych. Szczegółowe informacje znajdują...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Biura Obsługi Klienta

Pracodawca: Dorado.pl sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Tychy

Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:00-22:00 Wymagania: wykształcenie min. średnie łatwość w nawiązywaniu kontaktów dyspozycyjność, obowiązkowość...