Asystentka Zarządu

Ogłoszenie numer: 9863791, z dnia 2025-05-23

Klient portalu Praca.pl

Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Zielona Góra

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie kalendarzem spotkań.
  • Tłumaczenie dokumentów w języku angielskim.
  • Organizacja pracy biura i utrzymanie dobrego wizerunku firmy.
  • Obsługa gości.

Wymagania

  • Minimum średnie wykształcenie; biegła znajomość angielskiego.
  • Dyspozycyjność i czynne prawo jazdy kat. B.
  • Kompetencje organizacyjne, interpersonalne, samodzielność oraz zaangażowanie.
  • Pozytywne nastawienie.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie.
  • System premiowy, szkolenia rozwijające umiejętności, kompleksowe wdrożenie.
  • Pakiet świadczeń socjalnych oraz ubezpieczenie zdrowotne.
  • Możliwość korzystania z obiektów sportowo-rekreacyjnych.
  • Dostęp do licznych nagród i bonusów, pożyczki preferencyjne.
  • Dobrą atmosferę pracy z pełnym wsparciem kierownictwa.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...