Asystentka Sędziego / Asystent Sędziego

Naczelny Sąd Administracyjny

 

ogłasza nabór na stanowisko asystenta sędziego / asystentki sędziego w Izbie Gospodarczej Naczelnego Sądu Administracyjnego

Asystentka Sędziego / Asystent Sędziego
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5
Nr ref.: WSO.1110.1.11.2025

Izba Gospo­darcza sprawuje nadzór nad orzecznictwem wojewódzkich sądów administra­cyjnych
w sprawach dotyczących między innymi działalności gospodarczej, energetyki, spraw kapitałowych
i bankowości, prawa własności przemysłowej, spraw ubezpieczeń zdrowotnych, finansów publicznych, cła, subwencji unijnych, funduszy strukturalnych

 

Określenie stanowiska i oferowanych warunków zatrudnienia: asystent sędziego / asystentka sędziego w Naczelnym Sądzie Administracyjnym, zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę.

Miejsce wykonywania pracy:
Naczelny Sąd Administracyjny z siedzibą w Warszawie (00-011), ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5.

Zakres wykonywanych zadań:
  • sporządzanie projektów uzasadnień orzeczeń oraz projektów tez,
  • wypełnianie kart informacyjnych,
  • sporządzanie projektów zarządzeń o doręczaniu odpisów orzeczeń stronom postępowania,
  • uczestniczenie w rozprawach w charakterze protokolanta,
  • dokonywanie anonimizacji i zatwierdzanie orzeczeń do Centralnej Bazy Orzeczeń i Informacji o Sprawach sądów administracyjnych,
  • pomoc w prowadzeniu referatu sędziego (m.in. gromadzenie orzecznictwa
    i literatury  niezbędnych do rozpoznawania spraw).
Wymagania niezbędne w przypadku ubiegania się o stanowisko asystenta sędziego / asystentki sędziego w Izbie Gospodarczej:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
  • nieskazitelny charakter,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • wykształcenie prawnicze – magisterskie.
Wymagania dodatkowe dla kandydatów uczestniczących w naborze:
  • atutem będzie doświadczenie zawodowe na stanowisku asystenta sędziego / asystentki sędziego.
Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2025 r., poz. 277 z późn. zm.) tj.: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer  telefonu), wykształcenie i  kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe w zakresie niezbędnym do aplikowania na wskazane stanowisko,
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie dotyczącym ubiegania się o wybrane stanowisko,
  • własnoręcznie podpisane oświadczenie przez kandydata, że:
    • jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej,
    • posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
    • nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo  ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Naczelny Sąd Administracyjny, w przypadku chęci uczestniczenia w kolejnych procesach rekrutacyjnych przez okres  najbliższych 6 miesięcy.
Sposób składania dokumentów:
  • dokumenty z dopiskiem „Asystent sędziego w IG” / „Asystentka sędziego w IG” należy składać osobiście w siedzibie Sądu, drogą elektroniczną -  [email protected] lub przesłać
    na adres:
    Naczelny Sąd Administracyjny
    Wydział Spraw Osobowych
    ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5
    00-011 Warszawa
  • termin składania ofert: do 29 sierpnia 2025 r. w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego  dostarczenia  dokumentów decyduje data wpływu do Naczelnego Sądu Administracyjnego, a w  przypadku wysyłania pocztą decyduje data stempla pocztowego  tj. nadania przesyłki,
  • CV zawierające dane o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca
    1974 r.  Kodeks  pracy (Dz.U. z 2025 r., poz. 277 z późn. zm.), list motywacyjny oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem,,
  • jeśli oferta składana jest elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia należy dołączyć w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną należy dostarczyć oryginały tych oświadczeń,
  • do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów,
  • złożone dokumenty nie są zwracane,
  • osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.: Kadry (22) 551-69-32 / Izba Gospodarcza
    (22) 551-64-00 lub drogą mailową: [email protected]
 
Przebieg naboru:
  •  wstępna weryfikacja dokumentów aplikacyjnych,
  •  rozmowa kwalifikacyjna.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. administracji

Pracodawca: Uniwersytet Warszawski

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Wprowadzanie dokumentów do systemów elektronicznego obiegu, Przygotowywanie pism i umów, Organizacja prostych zakupów, Współpraca z pracownikami i administracją wydziałową. Wymagania: Wyższe wykształcenie Biegła obsługa pakietu MS Office,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Działu Zakupów

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)

Tworzenie raportów, analiz i zestawień dla działu zakupów Prowadzenie dokumentacji zakupowej i dbanie o jej aktualność Uporządkowywanie danych w systemach i bazach zakupowych Utrzymywanie kontaktu z dostawcami i wspieranie procesów zakupowych Współpraca z innymi...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalisty w Dziale Inwentaryzacji

Pracodawca: Warszawski Uniwersytet Medyczny

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Główne zadania: realizacja zadań związanych z inwentaryzacją mienia, opracowywanie dokumentacji dotyczącej mienia (m. in. Dotyczącej inwentaryzacji, likwidacji, przeniesienia wewnętrznego, powierzenia, sprzedaży, darowizny, nieodpłatnego przekazania), zapewnienie...