Asystentka księgowej

Ogłoszenie numer: 10012429, z dnia 2025-07-18

BIURO RACHUNKOWE KRZYSZTOF ŁUKASIEWICZ

Asystentka księgowej

Miejsce pracy: Nieporęt

Nr Ref.: StPr/25/0339

 

Opis stanowiska

  • Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji. Wprowadzanie dokumentów do systemu Zarządzanie dokumentacją księgową i jej archiwizacja. Współpraca z zespołem księgowym. Komunikacja z klientami Weryfikacja dokumentów.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu
  • bardzo wysoka kultura osobista
  • księgowość komputerowa w małej i średniej firmie
  • umiejętność pracy w zespole i bardzo dobre umiejętności komunikacyjne. Precyzja i skrupulatność w pracy.

Oferujemy

  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
  • Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...