Asystentka biura

Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Asystentka biura
Miejsce pracy: Leszno
Numer: StPr/25/0412
OBOWIĄZKI:
- przygotowanie dokumentów i prezentacji,- obsługa korespondencji email,- monitorowanie stanów zaopatrznia biura,- zapewnienie niezbędnych materiałów,- wspieranie pracownika biura w codziennych obowiązkach administracyjnych,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS Office


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Leszno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 384 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy/marketingowiec

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Czarna

Utrzymywanie relacji z klientem w j. angielskim, przygotowanie ofert handlowych w języku angielskim, pozyskiwanie nowych klientów, uzupełnianie dokumentów, udział w targach międzynarodowych, tworzenie prezentacji multimedialnych i graficznych. Wymagania konieczne:...

Aktywny od: wczoraj

Asystent do spraw księgowości

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie

ZOBACZ WIĘCEJ

podlaskie / Augustów

wprowadzanie danych do systemu księgowo - kadrowego, analiza dokumentów, układanie wg zdarzeń gospodarczych, klasyfikacja zdarzeń gospodarczych na podstawie dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera...

Aktywny od: wczoraj

Fakturzystka/ fakturzysta

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie

ZOBACZ WIĘCEJ

podlaskie / Grajewo

Wystawianie faktur: Generowanie faktur w systemie komputerowym na podstawie danych od kontrahentów. Weryfikacja faktur: Sprawdzanie poprawności danych na fakturach i ewentualne korygowanie błędów. Wprowadzanie faktur do systemu: Rejestrowanie faktur w systemie księgowym...