Asystentka / Asystent Zarządu

Asystentka / Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Bełżyce
Opis stanowiska
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu,
  • Obsługa korespondencji: poczta, e-mail, telefon,
  • Zarządzanie dokumentacją i jej archiwizacja,
  • Organizacja kalendarza spotkań,
  • Współpraca z różnymi działami w firmie,
  • Asystowanie w obszarze kadr i HR,
  • Zarządzanie dokumentacją pracowniczą: akta osobowe, umowy, aneksy,
  • Monitorowanie terminów badań lekarskich i organizacja szkoleń BHP,
  • Koordynacja z działem księgowości: lista płac, ewidencja czasu pracy.

Wymagania

  • Doświadczenie - mile widziane,
  • Znajomość zagadnień kadrowych - mile widziane,
  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność,
  • Znajomość MS Office
  • Znajomość j.angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2).

Oferujemy

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie zajmującej się przetwórstwem oraz eksportem i importem,
  • Umowę o pracę (pełen etat).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...