Asystentka / Asystent Sędziego, Starsza Asystentka / Starszy Asystent Sędziego

Naczelny Sąd Administracyjny

ogłasza nabór na stanowisko

 asystentki/asystenta sędziego; starszej asystentki/starszego asystenta sędziego w Izbie Finansowej Naczelnego Sądu Administracyjnego

Asystentka / Asystent Sędziego,
Starsza Asystentka / Starszy Asystent Sędziego
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5
Nr ref.: WSO.1110.1.6.2025

Izba Finansowa  sprawuje nadzór nad orzecznictwem wojewódzkich sądów administracyjnych w sprawach zobowiązań podatkowych i innych świadczeń pieniężnych, do których mają zastosowanie przepisy podatkowe oraz o egzekucji świadczeń pieniężnych. W Izbie Finansowej rozpoznaje się także środki odwoławcze (skargi kasacyjne i zażalenia) od orzeczeń (wyroków i postanowień) wojewódzkich sądów administracyjnych w sprawach z zakresu podatków i egzekucji świadczeń pieniężnych.

 

Określenie  stanowiska i oferowanych warunków zatrudnienia:  asystentki/asystenta sędziego, starszej asystentki/starszego asystenta sędziego w Naczelnym Sądzie Administracyjnym, zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę na czas określony.

Miejsce wykonywania pracy:
Naczelny Sąd Administracyjny z siedzibą w Warszawie (00-011), ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5.

Zakres wykonywanych zadań:
  • sporządzanie projektów uzasadnień orzeczeń oraz projektów tez,
  • gromadzenie orzecznictwa i literatury  niezbędnych do rozpoznawania spraw,
  • uczestniczenie w rozprawach w charakterze protokolanta,
  • dokonywanie anonimizacji i zatwierdzanie orzeczeń do Centralnej Bazy Orzeczeń i Informacji o Sprawach sądów administracyjnych,
  • pomoc w prowadzeniu referatu sędziego (m.in. przygotowywanie projektów zarządzeń, sporządzanie kart informacyjnych).
Wymagania niezbędne w przypadku ubiegania się o stanowisko asystenta sędziego/starszego asystenta sędziego:
  • obywatelstwo polskie;
  • korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • nieskazitelny charakter;
  • ukończone wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskany tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce, na stanowisko starszej asystentki/starszego asystenta sędziego dodatkowo wymagany jest co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku asystentki/asystenta sędziego.
Co oferujemy:
  • stabilne warunki pracy i płacy;
  • perspektywę rozwoju zawodowego poprzez współpracę z ekspertami z dziedziny prawa, szkolenia dedykowane dla asystentów sędziego, możliwość dofinansowania studiów podyplomowych oraz studiów doktoranckich w zakresie związanym z wykonywaniem obowiązków zawodowych, zaliczenia stażu pracy na stanowisku asystenta sędziego do uzyskania uprawnień w innych zawodach prawniczych;
  • perspektywę ubiegania się w przyszłości o stanowisko asesora sądowego;
  • benefity płacowe: nagrody jubileuszowe (od 20 lat pracy przyznawane co 5 lat), dodatek do wynagrodzenia za staż pracy powyżej 5 lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), dodatek wynagrodzenie roczne - „13tka”;
  • szeroki pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego/jej rodziny, atrakcyjnie oprocentowane pożyczki na cele mieszkaniowe i remontowe, dofinansowanie sportu i kultury, dofinansowanie żłobków i przedszkoli, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach;
  • możliwość zakupu na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego, ubezpieczenia na życie oraz karty sportowej.
Wymagane dokumenty:
  • informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
    tj.: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer  telefonu), wykształcenie i  kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe w zakresie niezbędnym do aplikowania na wskazane stanowisko,
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie dotyczącym ubiegania się o wybrane stanowisko,
  • własnoręcznie podpisane oświadczenie przez kandydata:
    • że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej,
    • posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
    • nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo  ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Naczelny Sąd Administracyjny, w przypadku chęci uczestniczenia w kolejnych procesach rekrutacyjnych przez okres  najbliższych 6 miesięcy.
Sposób składania dokumentów:
  • dokumenty z dopiskiem „Asystent sędziego/Starszy asystent sędziego IF” należy składać osobiście w siedzibie Sądu, drogą elektroniczną -  [email protected] 
    lub przesłać na adres:
    Naczelny Sąd Administracyjny
    Wydział Spraw Osobowych
    ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5
    00-011 Warszawa
  • termin składania ofert: 14.05.2025 r. w przypadku wysyłania drogą elektroniczną
    lub osobistego  dostarczenia  dokumentów decyduje data wpływu do Naczelnego Sądu Administracyjnego, a w  przypadku wysyłania pocztą decyduje data  stempla pocztowego tj. nadania przesyłki,
  • CV zawierające dane o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca
    1974 r.  Kodeks  pracy, list motywacyjny oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem,
  • jeśli oferta składana jest elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia należy dołączyć w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną należy dostarczyć oryginały tych oświadczeń,
  • do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów,
  • złożonych dokumentów nie zwracamy,
  • osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 551-63-13, 551-69-32 lub drogą mailową: [email protected]
Przebieg naboru:
  •  wstępna weryfikacja dokumentów aplikacyjnych,
  •  rozmowa kwalifikacyjna.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent do spraw zakupów

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Gierałcice

Osoba odpowiedzialna za wewnętrzny obieg dokumentów w tym łączenie faktur z przyjęciem magazynowym.Weryfikacja niezgodności dokumentów, aktualizacja cen zakupowych, parametrów oraz materiałów zakupowych.Oferujemy atrakcyjne ubezpieczenie grupowe, Zakładowy Fundusz...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Kędzierzyn-Koźle

WERYFIKACJA LEGALNOŚCI POBYTU I PRACY CUDZOZIEMCÓW, OBSŁUGA PROCESÓW ZWIĄZANYCH Z LEGALIZACJĄ PRACY I POBYTU CUDZOZIEMCÓW W POLSCE (ZEZWOLENIA NA PRACĘ TYPU A), GENEROWANIE WNIOSKÓW O ZEZWOLENIA NA PRACĘ ORAZ NA POBYT CZASOWY, ODPOWIEDZI NA PISMA Z URZĘDU...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Łukowo

- Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany Uprawnienia: Odporność na stres Uprawnienia: Sumienność Uprawnienia: Dobra organizacja pracy Uprawnienia:...