Asystentka / Asystent ds. Administracji

Asystentka / Asystent ds. Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
  • Obsługa bieżącej korespondencji oraz kontakt z klientami i partnerami biznesowymi
  • Zarządzanie procesami rekrutacji, wdrażania i rozstania z pracownikami
  • Prowadzenie pełnej dokumentacji personalnej i współpraca z działem płac
  • Koordynacja wydarzeń firmowych, od spotkań po wyjazdy biznesowe
  • Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami
  • Dbałość o zgodność dokumentacji z normami ISO oraz działania pokontrolne
  • Zarządzanie zaopatrzeniem biura
  • Minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku asystenckim lub biurowym
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, w mowie i piśmie
  • Doskonała organizacja pracy, dokładność i proaktywność
  • Znajomość zasad prawa pracy, RODO i doświadczenie w pracy z dokumentacją personalną
  • Umiejętność pracy z dokumentacją ISO lub gotowość do szybkiej nauki
  • Wysoki poziom dyskrecji
  • Stabilne warunki zatrudnienia w firmie, która dynamicznie się rozwija
  • Realny wpływ na organizację biura i bezpośrednią współpracę z kadrą zarządzającą
  • Prywatną opiekę medyczną z dostępem do usług stomatologicznych
  • Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia w administracji i HR

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracyjno-Środowiskowych w Wydziale Eksploatacji

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska w województwach małopolskim, podkarpackim, świętokrzyskim i lubelskim, w tym m.in. wniosków o wycinkę drzew i krzewów Przygotowywanie raportów i analiz wspierających pracę wydziału Prowadzenie spraw związanych z...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy 

Pracodawca: Grupa Outworking

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Częstochowa

Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy 

Pracodawca: Grupa Outworking

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu...