Asystentka / Asystent Biura

Firma ABAKUS Sp. z o.o. dostarcza produkty całej gamy oświetlenia samochodowego, układów termicznych, lusterek oraz elementów karoserii do aut każdej marki.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko

Asystentka / Asystent Biura
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Codzienna obsługa biura i gości
  • Rejestracja i przekazywanie korespondencji
  • Odbieranie telefonów, obsługa sprzętu biurowego (skaner, ksero, fax)
  • Archiwizacja dokumentów i wsparcie w organizacji spotkań firmowych
  • Współudział w tworzeniu materiałów informacyjnych i promocyjnych
  • Korekta treści i obróbka zdjęć do publikacji
  • Pomoc przy organizacji wydarzeń branżowych
Wymagania:
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Umiejętność pracy z ludźmi, komunikatywność i inicjatywa
  • Dobra organizacja czasu i samodzielność w działaniu
  • Podstawowa znajomość zagadnień marketingowych
  • Kreatywność, odpowiedzialność i gotowość do nauki
  • Mile widziany status studenta (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, PR)
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Elastyczne godziny pracy (start między 9:00 a 10:00)
  • Możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia i nowych kompetencji
  • Realny wpływ na organizację pracy biura i działania promocyjne firmy
  • Praca w przyjaznej atmosferze w rozwijającym się zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Abakus Sp. z.o.o dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Podinspektor(ka)/inspektor(ka)/starszy(a) inspektor(ka) w wydziale rehabilitacji społecznej

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

1. Realizacja zadań z zakresu udzielania dofinansowań ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych2. Przyjmowanie wniosków od klientów oraz sprawdzanie wniosków pod względem ich poprawności formalnej i merytorycznej3. Prowadzenie rejestru...

Aktywny od: dzisiaj

Podinspektor w referacie gospodarczo - organizacyjnym

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Zakopane

1) Prowadzenie Dziennika Podawczego Starostwa Powiatowego w Zakopanem, do których należeć będzie: a) wykonywanie czynności dotyczących przyjmowania i rozdziału korespondencji orz innych przesyłek na zewnątrz i wewnątrz urzędu,b) rejestracja, wprowadzanie oraz...

Aktywny od: dzisiaj

Podinspektor ds. ewidencji ludności

Pracodawca: Urząd Miasta Ustroń

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Ustroń

wprowadzanie danych do Powszechnego Elektronicznego Systwemu Ewidencji Ludności (PESEL) obywateli Rzeczypospolitej Polskiej oraz cudzoziemcówProwadzenie rejestru mieszkańców Gminy UstrońRozpatrywanie wniosków o udostępienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców...