Asystent/asystentka biura

Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Asystent/asystentka biura
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/25/0571
OBOWIĄZKI:
staż- zarządzanie biurem- zakupy biurowe: monitorowanie zapasów materiałów biurowych, składanie zamówień w odpowiednich firmach, utrzymanie sprzetu- wsparcie organizacyjne spotkań- obsługa klienta- zarządzanie korespondencją- wsparcie administracyjne- wykonywanie zadań zleconych przez opiekuna stażu wynikających z bieżącej działalności firmy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe, preferowane: administracja, zarządzanie lub pokrewne lub średnie, preferowane ekonomiczne, umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, elastyczność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność

Miejsce pracy:

Toruń


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kokotów

Obsługa dokumentacji, sporządzanie, porządkowanie, archiwizacja dokumentów. Obsługa poczty elektronicznej i tradycyjnej, przyjmowanie i wysyłanie paczek. Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami i kontrahentami. Współpraca z innymi działami firmy, przekazywanie...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:

Aktywny od: dzisiaj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie / Sępólno Krajeńskie

- wprowadzanie dokumentów do systemu, - sporządzanie pism i innych dokumentów, - obsługa sprzętu biurowego, - obsługa klientów. Wymagania inne: Doświadczenie zawodowe min. rok na podobnym stanowisku. Znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego, znajomość...