Asystent

Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Gorzowie Wlkp.
Asystent
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Numer: StPr/25/1150
OBOWIĄZKI:
Dekretacja i księgowanie dowodów księgowych, obsługa kasowa, prowadzenie ewidencji majątku i stanów magazynowych, obsługa programów komputerowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia: Obsługa komputera, MS Office


Wymagania inne:

doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych min. 1 rok, obsługa systemu TREZDR, bankowość elektroniczna NBP

Miejsce pracy:

Gorzów Wielkopolski


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 800 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie zasadnicze + premia + dodatek stażowy

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. Operacyjnych

Pracodawca: Gemini Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk, Al. Grunwaldzka 411

Zakres obowiązków: wprowadzanie faktur, zamówień oraz umów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, zawieranie umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych, zaopatrzenie bieżące aptek stacjonarnych w odpowiednie materiały eksploatacyjne oraz biurowe,...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Administracyjno - Biurowy (m/k)

Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Mysiadło

Opis stanowiska: Obsługa korespondencji; Archiwizowanie dokumentów; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Od kandydatów oczekujemy: Doświadczenia na podobnym stanowisku; Znajomości podstawowych zagadnień prawa pracy; Umiejętności...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracji

Pracodawca: Bianco Logistic Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Żyrardów

Opis stanowiska aktualizacja danych w systemie komputerowym dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń obsługa dokumentacyjna wysyłek przygotowywanie raportów dla potrzeb innych działów weryfikacja dokumentów wg wytycznych wprowadzanie danych do...