Asystent zarządu

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Asystent zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/1935
OBOWIĄZKI:
bieżąca obsługa sektretariatu, obsługa korespondencji, dbałość o obieg dokumentów, organizacja podrózy służbowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
Uprawnienia: prawo jazdy kat B
Uprawnienia: obsługa komputera MS OFFICE


Wymagania inne:

doświadczenie w obsłudze klienta

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji i Finansów

Pracodawca: Arti-Bau sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Ślęza

Zadania: Wsparcie pracy biura w codziennych zadaniach administracyjnych Nadzór nad umowami administracyjnymi (ubezpieczenia, leasing, najem, telekomunikacja) Obsługa rachunków bankowych – przygotowywanie przelewów i kontrola wpływów Księgowanie wyciągów bankowych w...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Szpital Mavit

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu...