Asystent Zarządu

LST-Polska Sp. z o.o. to producent i dystrybutor owoców mrożonych i liofilizowanych. Jesteśmy na rynku już od 2002 roku. Przez ten czas zyskaliśmy wielu zaufanych klientów. Cieszymy się, że ich grono stale rośnie. Ponad 95% naszych wyrobów eksportujemy do krajów Europy Zachodniej, Skandynawii, Azji, Ameryki Północnej. Nasze wyroby są cenione ze względu na swoją doskonała jakość. Zakład działa w oparciu o system zgodny z wymogami BRC i IFS. Posiadamy także certyfikat produkcji ekologicznej, Kosher i FDA.

Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Bełżyce
Zakres obowiązków:
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu,
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon)
  • Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja
  • Koordynowanie kalendarza spotkań
  • Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie,
  • Wsparcie w zakresie kadr i HR, w tym:
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy, aneksy),
  • Monitorowanie terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie listy płac i ewidencji czasu pracy
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane,
  • Znajomość zagadnień kadrowych będzie dodatkowym atutem,
  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność,
  • Znajomość pakietu Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2).
Oferujemy:
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie zajmującej się przetwórstwem oraz eksportem i importem owoców i warzyw mrożonych,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: Akademia Handlowa Nauk Stosowanych w Radomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Radom

Opis wsparcie działów firmy w sprawach administracyjnych ewidencjonowanie dokumentów i archiwizacja kontakt z kontrahentami i urzędami zamawianie materiałów biurowych i dbanie o porządek na Uczelni nadzór nad remontami w Uczelni Wymagania wykształcenie min. licencjat...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent oddziału

Pracodawca: Notus Finanse S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Bieżąca obsługa biura –przyjmowanie gości, odbieranie połączeń telefonicznych Współpraca z dostawcami, kurierami Zamawianie wizytówek i materiałów marketingowych Obsługę i koordynowanie korespondencji biurowej,...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Rejestracyjnego

Pracodawca: POLPHARMA S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

Twój zakres obowiązków: Administracja, obsługa i nadzór nad bazami danych w firmowych systemach w obszarze Departamentu Rejestracji. Zarządzanie dostępami do zewnętrznych baz danych. Publikowanie i zarządzanie wersją elektroniczną dokumentacji rejestracyjnej...