Asystent Zarządu

LST-Polska Sp. z o.o. to producent i dystrybutor owoców mrożonych i liofilizowanych. Jesteśmy na rynku już od 2002 roku. Przez ten czas zyskaliśmy wielu zaufanych klientów. Cieszymy się, że ich grono stale rośnie. Ponad 95% naszych wyrobów eksportujemy do krajów Europy Zachodniej, Skandynawii, Azji, Ameryki Północnej. Nasze wyroby są cenione ze względu na swoją doskonała jakość. Zakład działa w oparciu o system zgodny z wymogami BRC i IFS. Posiadamy także certyfikat produkcji ekologicznej, Kosher i FDA.

Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Bełżyce
Zakres obowiązków:
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu,
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon)
  • Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja
  • Koordynowanie kalendarza spotkań
  • Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie,
  • Wsparcie w zakresie kadr i HR, w tym:
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy, aneksy),
  • Monitorowanie terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie listy płac i ewidencji czasu pracy
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane,
  • Znajomość zagadnień kadrowych będzie dodatkowym atutem,
  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność,
  • Znajomość pakietu Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2).
Oferujemy:
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie zajmującej się przetwórstwem oraz eksportem i importem owoców i warzyw mrożonych,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...