Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania: Umiejętność pracy w zespole; Znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point); Zdolności organizacyjne, rzetelność, odpowiedzialność i dyspozycyjność; Znajomość GMP, GHP, HACCP - mile widziane; Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe kierunkowe (Technologia żywności, Towaroznawstwo, Bioinżynieria produkcji żywności lub pokrewne). Dodatkowe informacje: Praca w systemie II zmianowym w godz. 6:00-14:00, 14:00-22:00.
Iława
Umowa o pracę na okres próbny
4 750 PLN
Oferujemy: Płatny staż na zasadach umowy o pracę z planem docelowego zatrudnienia w strukturach Działu Kontroli Jakości; Rozwój przez działanie w konkretnych zadaniach; Jasną ścieżkę rozwoju i awansu; Premie: 300,00 zł brutto (miesięczna) + 600,00 zł brutto (za polecenie pracownika); Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (piknik z okazji Dnia Dziecka, pomoc finansowa dla pracowników z okazji świąt; świadczenie urlopowe, tzw. wczasy pod gruszą: 1300,00-1500,00 zł; zapomogi dla pracowników w wyjątkowo trudnej sytuacji bytowej); Program opieki medycznej Lux Med; Grupowe ubezpieczenie na życie.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Aktywny od: 2025-12-07
mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51
Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...
Aktywny od: 2025-12-07
małopolskie / Nowy Targ
zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych
Aktywny od: 2025-12-07
warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka
Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...