Asystent w branży budowlanej

Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Asystent w branży budowlanej
Miejsce pracy: Krosno
Numer: StPr/25/0172
OBOWIĄZKI:
Koordynowanie i organizowanie obiegu dokumentów biurowych. Wspieranie zespołów projektowych w zakresie admioniostracyjnym, technicznym i organizacyjnym. Współpraca z kontrahentami oraz dostawcami.Udzuiał w przygotowywaniu harmonogramów prac budowlanych. Pomoc w realizacji projektów budowlanych, monitorowanie postępów prac. Czytanie map, rysunków technicznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Doświadczenie na stanowisku asystenckim lub w administracji biurowej (mile widziane doświadczenie w branży budowlanej). Znajomość zagadnień związanych z budownictwem. Dobra znajomość języka technicznego, czytania map, rysunków technicznych.

Miejsce pracy:

Krosno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 400 do 6 850 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bytom

rozmowa z klientem, prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wymagania: wykształcenie średnie, obsługa komputera, chęć do nauki

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy specjalista ds. biurowych z j. niemieckim

Pracodawca: MULTiSERWIS Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

opolskie / Krapkowice

Twój zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji administracyjnej i kadrowej Rejestracja i raportowanie działań pracowników dla rynku niemieckiego Wsparcie w zarządzaniu zasobami oraz współpraca z kierownictwem projektów Komunikacja z klientami i dostawcami w języku...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka działu handlowego

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Jaworzno

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Umiejętność obsługi komputera, w tym programów MsOffice, analiza dokumentów, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, rzetelność