Asystent syndyka

Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Asystent syndyka
Miejsce pracy: Płońsk
Numer: StPr/25/0572
OBOWIĄZKI:
Zakres obowiązków:- sporządzanie projektów pism procesowych w postępowaniach upadłościowych i restrukturyzacyjnych- sporządzanie sprawozdań rachunkowych i sprawozdań z czynności syndyka- prowadzenie korespondencji z sądami, syndykami, pełnomocnikami i wierzycielami- pisanie wniosków o ogłoszenie upadłości konsumenckiej- uczestnictwo w spotkaniach z klientami- obsługa systemu KRZ (Krajowy Rejestr Zadłużonych)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawnicze, administracyjne, ekonomiczne


Wymagania inne:

Wymagania:- doświadczenie zawodowe minimum I rok, mile widziane doświadczenie w sprawach upadłościowych i restrukturyzacyjnych,- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel (będzie weryfikowana na etapie rekrutacji);- wykształcenie prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne (w tym w trakcie studiów)- punktualność, DOKŁADNOŚĆ, rzetelność- zaangażowanie w pracę i powierzone zadania- samodzielność w prowadzeniu zleconych spraw (po ukończeniu okresu wdrażania do organizacji, po 3 miesiącach)- umiejętność pracy pod presją czasu - terminowe realizowanie przekazanych zadań- mile widziana praktyczna znajomość obsługi Krajowego Rejestru Zadłużonych (KRZ)- zamiar rozwoju w obszarze prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego (docelowe uzyskanie uprawnień profesjonalnego pełnomocnika lub doradcy restrukturyzacyjnego)

Miejsce pracy:

Płońsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 6 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

zł/brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji Biurowej

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Nadzorowanie odbioru korespondencji z urzędu pocztowego i rejestrowanie jej w systemie obiegu dokumentów. Rozdzielanie poczty wewnętrznej do odpowiednich działów firmy. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, a także obsługa przesyłek kurierskich, w tym ich...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik ds. Obsługi Dokumentacji Kontrolnej

Pracodawca: Grupa Outworking

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Zadania: Kompletowanie dokumentów potrzebnych do realizacji kontroli. Obsługa dokumentacji pokontrolnej, w tym weryfikacja formalna i zatwierdzanie. Wprowadzanie danych do systemu informatycznego. Przygotowywanie pism i korespondencji. Nagrywanie danych na nośniki CD/DVD....