Asystent spedytora - staż

Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Asystent spedytora - staż
Miejsce pracy: Chrzanów
Numer: StPr/24/1112
OBOWIĄZKI:
1. Pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi pozytywnych relacji2. Sporządzanie ofert spedycyjnych3. Pozyskiwnaie dostawców i budownaie z nimi pozytywnych relacji4. Weryfikacja zawartych w zleceniach prawidłowości danych5. Wsparcie działu spedycji w zakresie monitoringu6. sprawdzanie statusów transportowych7. Wsparcie dokumentacji administracyjnej
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Chrzanów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy Specjalista ds. Fakturowania

Pracodawca: GEODIS Road Network Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Błonie

Twój zakres obowiązków Kontrola dokumentów źródłowych niezbędnych do wystawiania faktur sprzedaży Wprowadzanie faktur kosztowych Wystawianie faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi Weryfikacja oraz akceptacja not korygujących dotyczących...

mazowieckie / Warszawa

Zadania: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału Budżetowo-Księgowego, współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej m.st. Warszawy oraz jednostkami zewnętrznymi, w tym: prowadzenie sekretariatu, obsługa interesantów, udzielanie...

Aktywny od: dzisiaj

Kierownik Administracji Osiedla

Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne (preferowane techniczne); co najmniej pięcioletni staż pracy; obywatelstwo polskie; znajomość prawa budowlanego i przepisów wykonawczych; znajomość funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych; dobra znajomość...