Asystent / Specjalista ds. Finansowo-Administracyjnych

Ogłoszenie numer: 10381725, z dnia 2025-11-01

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Specjalista ds. Finansowo-Administracyjnych

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Monitorowanie realizacji budżetu projektu: przygotowywanie zestawień, korekt, planów zakupów i analiz.
  • Udział w planowaniu budżetu i raportowaniu postępów.
  • Wsparcie zespołu w przygotowywaniu wniosków, umów, postępowań zakupowych i pism.
  • Nadzorowanie obiegu dokumentów finansowych i organizacyjnych.
  • Prowadzenie dokumentacji projektowej i archiwizacji danych.
  • Wsparcie organizacyjne: kalendarz projektu, notatki ze spotkań, prezentacje, zestawienia.

Wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku asystenckim, finansowym lub administracyjnym.
  • Umiejętność planowania i rozliczania budżetu.
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
  • Dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel, Word, PowerPoint).
  • Skrupulatność, dobra organizacja, zaangażowanie i kultura osobista.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy przy projektach edukacyjnych lub budżetowych.
  • Wiedza z zakresu księgowości i zarządzania projektami.
  • Umiejętność pracy zespołowej.

Oferujemy

  • Umowę o pracę do 30 czerwca 2028 r.
  • Pracę w prestiżowym projekcie edukacyjnym realizowanym we współpracy z Ministerstwem Edukacji.
  • Możliwość pracy hybrydowej.
  • Prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie karty sportowej.
  • Dofinansowanie wypoczynku i świadczenia świąteczne.
  • System premiowy i dostęp do kafeterii benefitowej.
  • Vouchery do Centrum Nauki Kopernik.
  • Rozwój zawodowy i przyjazne, inspirujące środowisko pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...