Asystent sędziego

Sąd Rejonowy w Szczecinku
Asystent sędziego
Miejsce pracy: Szczecinek
Numer: StPr/25/0432
OBOWIĄZKI:
nabór do 11.06.2025oznaczenie konkursu: OA01.1101.4.2025link do ogłoszenia:https://szczecinek.sr.gov.pl/ogloszenie-o-konkursie-oa01110142025,new,m2,168.html,797
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: mgr prawa


Wymagania inne:

nabór do 11.06.2025link do ogłoszenia:https://szczecinek.sr.gov.pl/ogloszenie-o-konkursie-oa01110142025,new,m2,168.html,797Zgodnie z art.155§2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz.U.2024 poz. 334 ze zm.), na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;jest nieskazitelnego charakteru;ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;ukończył 23 lata.

Miejsce pracy:

Szczecinek


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...