Asystent sędziego

Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Asystent sędziego
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Numer: StPr/25/0281
OBOWIĄZKI:
Odpowiada za samodzielne wykonanie czynności administracji sądowej i czynności przygotowania spraw sądowych do ich rozpoznania. Zajmuje się sporządzaniem projektów zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień. Praca w godz. 7-15. Więcej informacji: https://kolobrzeg.sr.gov.pl/oferty-pracy,m,mg,168
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze


Wymagania inne:

Umiejętność obsługi komputera, niekaralność. Więcej informacji: https://kolobrzeg.sr.gov.pl/oferty-pracy,m,mg,168

Miejsce pracy:

Kołobrzeg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Obsługi Organów Statutowych

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Organizowanie i koordynowanie pracy Zarządu oraz kontakt z Zarządami spółek zależnych. Składanie wniosków o wpisy w KRS oraz uzyskiwanie zaświadczeń dla Członków Zarządu i Rady Nadzorczej. Prowadzenie korespondencji z właścicielem spółki oraz sporządzanie...

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy asystent

Pracodawca: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Biskupiec

. przeprowadzanie wstępnego obchodu, uczestniczenie w obchodzie chorych przez ordynatora, referowanie stanu zdrowia chorych powierzonych jego opiece oraz notowanie podczas obchodu zaleceń ordynatora/ koordynatora, 2. staranne badanie pacjenta oraz prowadzenie historii...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjnych z j. niemieckim

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin

Przetwarzanie zamówień dla pacjentów z Niemiec. Przygotowywanie dokumentacji i recept na refundacje produktów. Wystawianie faktur dla płatników i klientów. Zarządzanie danymi w systemie CRM. Uczestnictwo w projektach wskazanych przez kierownictwo. Budowanie relacji z...