Asystent sędziego

SĄD OKRĘGOWY W KALISZU
Asystent sędziego
Miejsce pracy: Kalisz
Numer: StPr/25/0789
OBOWIĄZKI:
Zgodnie ze stanowiskiem.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze


Wymagania inne:

Ukończone wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskany tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce. Treść ogłoszenia wraz z załącznikami dostępna jest na stronie internetowej: https://kalisz.so.gov.pl/ogloszenie-o-konkursie-na-stanowisko-asystenta-sedziego-w-sadzie-okregowym-w-kaliszu-k1101122025,new,m2,241,266.html,375

Miejsce pracy:

Kalisz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

oraz dodatek za wieloletnią pracę wynoszący po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego (dodatek wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjno-księgowych

Pracodawca: Arti-Bau sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Ślęza

Zadania: Koordynowanie bieżących spraw administracyjnych biura Prowadzenie i nadzór nad umowami (leasing, najem, ubezpieczenia, telekomunikacja) Przygotowywanie i realizacja przelewów bankowych, monitorowanie rozliczeń Księgowanie wyciągów bankowych i weryfikacja...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura

Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Obsługa telefonu, poczty i podstawowych narzędzi biurowych Powitanie gości oraz dbanie o porządek w przestrzeni wspólnej Organizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Stały kontakt z firmami zewnętrznymi oraz współpraca z dostawcami...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Handlowego

Pracodawca: Landtech Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25

Zakres obowiązków: wsparcie Działu Handlowego w codziennej pracy — przygotowywanie dokumentów, ofert i korespondencji z klientami, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji handlowej, organizacja spotkań wewnętrznych i z partnerami biznesowymi, współpraca z innymi...