Asystent sędziego

Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku
Asystent sędziego
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/25/4238
OBOWIĄZKI:
Dokonywanie analiz spraw we wskazanym przez sędziego zakresie, kontrolowanie spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd, zwracanie się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania, sporządzanie odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi, gromadzenie we wskazanym przez sędziego zakresie orzecznictwa i literatury przydatnych do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziemu w danym wydziale. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15:30.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze


Wymagania inne:

zgodnie z art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 334) na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:1. Jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;2. Jest nieskazitelnego charakteru;3. Ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;4. Ukończył 23 lata.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 750 PLN


Opis wynagrodzenia:

pracodawca oferuje:- świadczenia z funduszu socjalnego, w tym dofinansowanie do wypoczynku, świadczenia świąteczne oraz pożyczki mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach,- trzynaste wynagrodzenie roczne,- ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny oraz kartę FitProfit wszystkie dostępne na preferencyjnych warunkach.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: Akademia Handlowa Nauk Stosowanych w Radomiu

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Radom

Opis wsparcie działów firmy w sprawach administracyjnych ewidencjonowanie dokumentów i archiwizacja kontakt z kontrahentami i urzędami zamawianie materiałów biurowych i dbanie o porządek na Uczelni nadzór nad remontami w Uczelni Wymagania wykształcenie min. licencjat...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent oddziału

Pracodawca: Notus Finanse S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: Bieżąca obsługa biura –przyjmowanie gości, odbieranie połączeń telefonicznych Współpraca z dostawcami, kurierami Zamawianie wizytówek i materiałów marketingowych Obsługę i koordynowanie korespondencji biurowej,...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Rejestracyjnego

Pracodawca: POLPHARMA S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

Twój zakres obowiązków: Administracja, obsługa i nadzór nad bazami danych w firmowych systemach w obszarze Departamentu Rejestracji. Zarządzanie dostępami do zewnętrznych baz danych. Publikowanie i zarządzanie wersją elektroniczną dokumentacji rejestracyjnej...