Asystent sędziego

SĄD REJONOWY W STRZELCACH OPOLSKICH ODDZIAŁ ADMINISTRACYJNY
Asystent sędziego
Miejsce pracy: Strzelce Opolskie
Numer: StPr/25/0415
OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie projektów orzeczeń. Przygotowywanie projektów uzasadnień orzeczeń. Inne czynności zlecane przez sędziego.Wiecej informacji pod linkiem do naboru https://www.strzelce.sr.gov.pl/konkurs-na-stanowisko-asystenta-sedziego-oa1101222025,new,mg,271,274.html,1531
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Uprawnienia: samodzielność


Wymagania inne:

Szczegółowe informacje dot. wymagań znajduja się w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko pod linkiem: https://www.strzelce.sr.gov.pl/konkurs-na-stanowisko-asystenta-sedziego-oa1101222025,new,mg,271,274.html,1531

Miejsce pracy:

Strzelce Opolskie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...