Asystent rzeczoznawcy majątkowego

Integro Team prowadzi działalność od maja 2007 roku. Teren działalności Firmy obejmuje obszar całego kraju. Dla potrzeb swoich Klientów wykonuje opracowania w formie operatów szacunkowych, ekspertyz bankowo–hipotecznej wartości nieruchomości, inspekcji nieruchomości, kontroli budowy i inwestycji oraz analiz i badań rynku nieruchomości.

 

Asystent rzeczoznawcy majątkowego
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
  • Wsparcie w przygotowywaniu operatów szacunkowych i analiz rynku nieruchomości.
  • Zbieranie i opracowywanie danych dotyczących nieruchomości.
  • Współpraca z zespołem rzeczoznawców i analityków.
  • Prace administracyjne i organizacyjne związane z procesem wyceny.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: gospodarka przestrzenna, ekonomia, geodezja, budownictwo lub pokrewne).
  • Zainteresowanie tematyką wyceny nieruchomości i chęć rozwoju w zawodzie.
  • Dobra organizacja pracy, sumienność i zaangażowanie.
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office (szczególnie Excel).
Oferujemy:
  • Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko młodszego rzeczoznawcy majątkowego lub adepta zawodu, który pragnie zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe pod okiem doświadczonych specjalistów. Oferujemy możliwość rozwoju, udziału w ciekawych projektach oraz przygotowanie do zawodu rzeczoznawcy majątkowego.
  • Możliwość nauki zawodu i zdobycia doświadczenia.
  • Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole.
  • Elastyczne godziny pracy dostosowane do zajęć na uczelni (w przypadku studentów).
  • Wsparcie w procesie uzyskiwania uprawnień zawodowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...