Asystent rodziny

Ośrodek Pomocy Społecznej w Gołdapi
Asystent rodziny
Miejsce pracy: Gołdap
Numer: StPr/25/0156
OBOWIĄZKI:
Opracowywanie i realizacja planów pracy z rodziną we współpracy z instytucjami, wsparcie rodzin w poprawie sytuacji życiowej, wychowawczej i zawodowej, motywowanie do aktywności społecznej i podnoszenia kwalifikacji, pomoc dzieciom – wsparcie psychoedukacyjne i interwencyjne, konsultacje wychowawcze, monitoring rodzin, sporządzanie opinii , współpraca z sądami, zespołami interdyscyplinarnymi i innymi podmiotami, realizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

[Inne] : Asystentem rodziny może być osoba, która posiada wykształcenie zgodnie z Ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej art. 12 ustawy.

Miejsce pracy:

Gołdap


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 040 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gołdapi

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...