Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: dyspozycyjność
Uprawnienia: Komunikatywność
konieczne: - wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi i rodziną lub studiami podyplomowymi dodatkowo udokumentowanym rocznym stażem pracy lub wykształcenie średnie lub średnie branżowe uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi i rodziną dodatkowo udokumentowanym 3-letnim stażem pracy; - umiejętność planowania i wdrażania działań wspierających rodzinę przeżywającą trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo-wychowawczych;- asystentem rodziny może być osoba, która nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej, wypełnia obowiązek alimentacyjny, nie była skazana prawomocnym wyrokiem, nie figuruje w bazie danych RSP; nie figuruje w KRK lub w rejestrze karnym innego państwapożądane: doświadczenie w pracy z rodziną, programu Pomostwięcej informacji na stronie: https://mopsstarogardgd.bip.gov.pl/aktualne/1084480_oferta-pracy-asystent-rodziny.html
Starogard Gdański
Umowa o pracę na czas określony
od 4 800 PLN
+dodatek motywacyjny 1000zł
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Aktywny od: dzisiaj
świętokrzyskie / Kielce
W/g stanowiska. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: znajomość branży teletechnicznej Uprawnienia: znajomość branży elektrycznej Uprawnienia: chęci do pracy i nauki Wymagania inne: Zakres obowiązków:...
Aktywny od: dzisiaj
świętokrzyskie / Moskorzew
Pomoc w opiece nad dziećmi Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
podlaskie / Augustów
wprowadzanie danych do systemu księgowego, pomoc w sporządzaniu deklaracji podatkowych i ZUS, obsługa klientów biura rachunkowego (kontakt mailowy i telefoniczny) Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice...