Asystent rodziny

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RADYMNIE
Asystent rodziny
Miejsce pracy: Radymno
Numer: StPr/25/0769
OBOWIĄZKI:
Zadania asystenta rodziny będą zgodne z zadaniami ujętymi w art. 15. Ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, do których należą między innymi :Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną (wspieranie, informowanie, motywowanie, pomaganie),Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych ,Prowadzenie dokumentacji pracy z rodziną, Wspieranie kobiet w ciąży i ich rodzin. Praca z klientem (rodziną) odbywa się głównie w miejscu zamieszkania klienta (rodziny) – teren Gminy Radymno lub w miejscu wskazanym przez rodzinę. Praca w systemie zadaniowego czasu pracy (również w godzinach popołudniowych i w weekendy).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: prawo jazdy kat B


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Radymno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 520 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...