Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera MS OFFICE
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: samodzielność
Wymagania konieczne zgodnie z art. 176 § 1 ustawy z dnia 28 stycznia 2016r. Prawo o prokuraturze (t.j. Dz.U.2024.390 z późn. zm.):Na stanowisku asystenta prokuratora może być zatrudniony ten, kto:1) posiada obywatelstwo polskie i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, a także nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego;2) jest nieskazitelnego charakteru;3) ukończył wyższe studia w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne studia uznane w Polsce;4) ukończył 24 lata.Kwalifikacje dodatkowe:ukończenie studiów prawniczych, aplikacji prokuratorskiej lub sędziowskiej.
Poznań
Umowa o pracę na czas określony
od 6 500 do 8 000 PLN
bruttoWynagrodzenie: określa rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 21 maja 2025r. w sprawie wynagrodzenia zasadniczego asystentów i starszych asystentów prokuratorów (Dz.U.2025.668) w przedziale: 6.500,00 zł 8.000,00 zł brutto miesięcznie, natomiast wysokość dodatku za wieloletnią pracę określa art. 15 ustawy z dnia 18 grudnia 1998r. o pracownikach sądów i prokuratury (t.j. Dz. U.2018.577 z późn. zm).
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Aktywny od: 2025-12-07
mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51
Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...
Aktywny od: 2025-12-07
małopolskie / Nowy Targ
zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych
Aktywny od: 2025-12-07
warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka
Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...