Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: kreatywność
Uprawnienia: umiejętności interpersonalne
Wymagania niezbędne:Na stanowisku asystenta prokuratora może być zatrudniony ten, kto:1. Posiada obywatelstwo polskie i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, a także nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego; 2. Jest nieskazitelnego charakteru, co jest oceniane w oparciu o dane o: zachowaniu świadczącym o naruszeniu przez niego porządku prawnego, kontaktach ze środowiskami przestępczymi lub grupami środowiskowymi patologii społecznej i o charakterze tych kontaktów,- okolicznościach wskazujących na uzależnienie od alkoholu, środków odurzających lub substancji psychotropowych.3. Ukończył wyższe studia w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne studia uznane w Polsce;4. Ukończył 24 lata.Wymagania dodatkowe:znajomość obsługi komputera, znajomość przepisów z zakresu prawa karnego materialnego i procesowego oraz prawa konstytucyjnego wraz z zagadnieniami ustroju sądów i prokuratury, umiejętność stosowania przepisów prawa oraz formułowania wypowiedzi, z uwzględnieniem wymogów poprawności językowej, logiki wywodu i argumentacji prawniczej, kreatywność, komunikatywność,bardzo dobre umiejętności interpersonalne, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej, dyspozycyjność i obowiązkowość, umiejętność pracy w zespole.Szczegółowe informacje dotyczące wymagań oraz dokumenty aplikacyjne są dostępne na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/po-elblag/oferty-pracy
Elbląg
Umowa o pracę w zastępstwie
od 6 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Aktywny od: dzisiaj
mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska: Koordynacja prac technicznych: naprawy, przeglądy, reagowanie na awarie. Zgłaszanie incydentów technicznych i prowadzenie dokumentacji. Przeprowadzanie kontroli powierzchni biurowej i pomieszczeń technicznych. Wsparcie przy organizacji spotkań i...
Aktywny od: dzisiaj
dolnośląskie / Dzierżoniów
Zakres obowiązków: Wykonywanie prac administracyjno-biurowych Wprowadzanie danych do systemu Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie Współpraca ze wszystkimi działami firmy Wymagania: Dobra znajomość obsługi komputera Znajomość języka angielskiego –...
Aktywny od: dzisiaj
dolnośląskie / Wrocław, ul. Małachowskiego
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Małachowskiego Rodzaj umowy: umowa o pracę, pełny etat Zadania: przyjmowanie dokumentacji do magazynu filii archiwum zakładowego; przenoszenie, układanie, sortowanie dokumentacji – prace transportowe zgodnie z normami BHP, znakowanie i...