Asystent prokuratora

PROKURATURA REGIONALNA W GDAŃSKU
Asystent prokuratora
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/25/3569
OBOWIĄZKI:
Przeprowadzanie czynności procesowych: przesłuchanie świadka, zatrzymanie rzeczy, przeszukania, oględziny, eksperymentu. Samodzielne wykonywanie czynności administracyjnych związanych z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań oraz przygotowanemu decyzji końcowych. Digitalizacja akt postępowań. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe magisterskie, umiejętność obsługi komputera, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i niekaralność, ukończone 24 lata. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

pracodawca oferuje: 13-te wynagrodzenie, fundusz socjalny, pożyczki z PKZP. Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku asystenta prokuratora odbywają staż asystencki, który trwa 6 miesięcy. Do czasu ukończenia stażu asystent zatrudniony jest na podstawie umowy o pracę na czas określony. Z obowiązku odbycia stażu zwolnione są osoby, które zdały egzamin sędziowski, prokuratorski, notarialny, adwokacki lub radcowski. Wynagrodzenie na stanowisku asystenta prokuratora określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 29 kwietnia 2024 r. w sprawie wynagrodzenia zasadniczego asystentów i starszych asystentów prokuratora (Dz.U. 2024 poz. 661).

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...