Asystent prawny

Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Asystent prawny
Miejsce pracy: Kartuzy
Numer: StPr/25/0787
OBOWIĄZKI:
1) Obsługa administracyjno-biurowa,2) Przyjmowanie korespondencji przychodzącej,3) Przygotowywanie korespondencji wychodzącej (drukowanie i kompletowanie pism, wypisywanie kopert, wprowadzanie danych do książki nadawczej) oraz wysyłka korespondencji,4) Kontakt z klientem (udzielanie informacji o stanie sprawy, umawianie spotkań),5) Kontakt z sądami, prokuraturami, organami władzy publicznej,6) Prowadzenie kalendarza (umawianie spotkań z klientami, wpisywanie do kalendarza terminów rozpraw i innych terminów procesowych),7) Zakładanie i prowadzenie akt sprawy oraz archiwizacja dokumentów,8) Sporządzanie projektów pism, w tym środków zaskarżenia.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kartuzy


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...