Asystent pośrednika nieruchomości

Sądecki Urząd Pracy
Asystent pośrednika nieruchomości
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/25/0298
OBOWIĄZKI:
- przygotowanie dokumentacji związanej z obrotem nieruchomości,- udzielanie informacji klientom o dostępnych ofertach nieruchomości i doradzanie w zakresie nieruchomości,- obsługa bieżącej korespondencji i dokumentacji biurowej,- prezentowanie nieruchomości polegające na tworzeniu i zamieszczaniu ofert na portalach internetowych i w mediach społecznościowych,- przygotowanie analiz i raportów/tabel dla potrzeb firmy.Oferta pracy realizowana w ramach refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy. Źródło finansowania - Algorytm.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Wymagane min. roczne doświadczenie w zawodzie.

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Sądecki Urząd Pracy

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...