Asystent parlamentarny

Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Asystent parlamentarny
Miejsce pracy: Gorlice
Numer: StPr/25/0714
OBOWIĄZKI:
Wspieranie Posła na Sejm RP w codziennej pracy; Prowadzenie dokumentacji biurowej; Obsługa spotkań Posła na Sejm RP; Sporządzanie notatek; Przygotowywanie interwencji poselskich; Przygotowywanie interpelacji i zapytań poselskich; Dbanie o wizerunek Posła; Sporządzanie notatek na stronie internetową; Dbanie o dobrą komunikację biura; Obsługa sekretariatu; Obsługa poczty polskiej; Dbanie o czystość w biurze.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wyokształcenie wyższe, min. licencjat, preferowane kierunki: prawo, administracja, stosunki międzynarodowe, historia; osoba niekaralna, uczciwa, godna zaufania

Miejsce pracy:

Gorlice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...