Asystent nauczyciela w szkolep s

Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
Asystent nauczyciela w szkolep s
Miejsce pracy: Radomsko
Numer: StPr/25/0834
OBOWIĄZKI:
cv
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: umiejętność pracy z dziećmi i młodzieżą
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: obsługa komputera i wykorzystanie internetu
Uprawnienia: wysoka kultura osobista
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: brak przeciwskazań zdrowotnych do pracy
Uprawnienia: dobra organizacja pracy
Uprawnienia: odporność na stres


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Radomsko


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjnych

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)

Nadzorowanie działu administracyjnego Wsparcie dla działu księgowości. Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą. Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych....

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. umów

Pracodawca: Niro Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Lubin

przygotowywanie, analizowanie i opiniowanie treści umów zawieranych z kontrahentami, dostawcami i innych, zabezpieczenie umów od strony formalno-prawnej, analiza postanowień SIWZ przed zawarciem umowy, nadzór nad trwającymi umowami oraz bieżąca weryfikacja zgodności...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

Pracodawca: ManpowerGroup

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Jawor

Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami Prowadzenie archiwum dokumentów Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie...