Asystent międzykulturowy

ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NR 1 W GLIWICACH
Asystent międzykulturowy
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0995
OBOWIĄZKI:
Wykształcenie: wyższe pedagogiczne; biegła znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie; biegła znajomość języka polskiego w mowie, dobra w piśmie; zakres obowiązków: wszechstronna pomoc uczniom z Ukrainy w kontaktach ze środowiskiem szkolnym, bezpośrednie wsparcie uczniów z Ukrainy, współpraca z nauczycielami i wychowawcami, pomoc rodzicom i uczniom ukraińskim w wypełnianiu i tłumaczeniu dokumentów szkolnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Język: ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto + wysługa lat

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...