Asystent lekarza weterynarii

Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Asystent lekarza weterynarii
Miejsce pracy: Chojna
Numer: StPr/25/0173
OBOWIĄZKI:
wykonywanie zabiegów sanitarno-weterynaryjnych; wykonywanie podstawowych badań analitycznych tkanek i płynów; poskramianie, unieruchamianie i kładzenie zwierząt oraz przygotowywanie pola operacyjnego, asystowanie przy zabiegach weterynaryjnych i chirurgicznych oraz przy sekcji; pielęgnowanie zwierząt przed i po zabiegach chirurgicznych; zakładanie opatrunków, wykonywanie zleconych wstrzykiwań podskórnych i domięśniowych oraz udzielanie zwierzętom pierwszej pomocy w nagłych wypadkach; przeprowadzanie korekcji racic, kopyt i rogów; mycie, wyławianie, konserwacja narzędzi i sprzętu weterynaryjnego; przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Chojna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...