Asystent księgowego

Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Asystent księgowego
Miejsce pracy: Ruda Śląska
Numer: StPr/25/0370
OBOWIĄZKI:
zadania:udział w kontroli merytorycznej dokumentówwspomaganie pracy księgowejdekretacja, numerowanie i archiwizacja dokumentówwprowadzanie danych do systemu komputerowegoOferta stażu dla osób bezrobotnych powyzej 30 roku życia zarejestrowanych w PUP Ruda Śląska. Staż realizowany ze środków EFS +
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: obsługa komputera i programów MS Office


Wymagania inne:

praca na I zmianę 8.00-16.00gwarancja zatrudnieniapraca na stażu nie obejmuje pory nocnej 22.00-06.00mile widziana znajomość programów komputerowychobsługa komputera i programów OFFICE - znajomość w stopniu podstawowym

Miejsce pracy:

Ruda Śląska


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...