Asystent koordynatora

Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Asystent koordynatora
Miejsce pracy: Przytoczna
Numer: StPr/25/0292
OBOWIĄZKI:
Pomoc w koordynowaniu prac pracowników i zarządzaniu zespołem, w tym przy zakwaterowaniu i wdrożeniu do pracy;pomoc w korzystaniu z usług medycznych; pomoc w załatwianiu spraw urzędowych; udział w procesach rekrutacyjnych;wykonywanie zadań na delegacji w kraju i za granicą według potrzeb firmy; obsługa komputera i innego sprzętu biurowego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Komputer - obsługa komputera
Uprawnienia: współpraca w zespole


Wymagania inne:

Obsługa sprzętu biurowego. Mile widziane 3 mies. doświadczenie na stanowisku magazynier lub robotnik magazynowy lub pokrewne. Znajomośćj.indonezyjski/ niderlandzki/ białoruski/ukraiński/ rosyjski ze względu na kontakt z pracownikiem cudzoziemskim.

Miejsce pracy:

Przytoczna


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 30,50 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...