Asystent działu rozwoju

Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Asystent działu rozwoju
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Numer: StPr/25/1828
OBOWIĄZKI:
obsługa centrali telefonicznej, prowadzenie książek korespondencyjnych, przyjmowanie i wysyłanie poczty, zamawianie art. biurowych i środków czystościkopiowanie,skanowanie rejestrówwpinanie i archiwizowanie dokumnetówweryfiakcja grafików aptekiprzygotowanie analiz,statystyk, zestawień i raportów z systemu aptecznego KAMSOFTinne praobsługa centrali telefonicznej, prowadzenie książek korespondencyjnych, przyjmowanie i wysyłanie poczty, zamawianie art. biurowych i środków czystościkopiowanie, skanowanie rejestrówwpinanie i archiwizowanie dokumentówweryfikacja grafików aptekiprzygotowanie analiz, statystyk, zestawień i raportów z systemu aptecznego KAMSOFTinne prace zlecone przez opiekuna stażuStaż odbywać się będzie na Osiedlu Leśnymce zlecone przez opiekuna stażuStaż odbywać się bedzie na Osiedlu Leśnym
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

średnie/wyższekierunki/specjalność administracja, ekonomia, zarządzaniedokładność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, zaangażowaniedobra zanajomość Ms Office

Miejsce pracy:

Bydgoszcz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Koordynator biura

Pracodawca: Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Zakres obowiązków: Zarządzanie biurem i dbanie o jego sprawne funkcjonowanie. Obsługa recepcji, w tym telefonów i korespondencji. Kontrola stanu i zamówień materiałów biurowych. Wprowadzanie nowych pracowników do ich stanowisk pracy. Wsparcie w organizacji wydarzeń...

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: MPM agd S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Milanówek

Obsługa recepcji; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Zarządzanie obiegiem dokumentów; Obsługa centrali telefonicznej firmy; Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura. Doświadczenie na podobnym...

Aktywny od: dzisiaj

Office Manager

Pracodawca: LeverX

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment Front office activities incl. handling telephone calls Managing the inventory of office supplies Inducting new employees to their workstations...